Klemensker Gruppe

Sammen rykker vi verden – med vilje

Praktisk

Det koster 350 kr. pr. halvår at være medlem af gruppen.
Kontingentet opkræves i oktober og april og dækker materialer, leje af lokaler, mærker til uniformen mm.
Som medlem er du dækket af KFUM-Spejdernes ulykkesforsikring når du er til spejder. Dette gælder kun hvis spejderen har spejdertørklædet på til vores arrangementer og ugentlige møder.
Alle vores voksne ledere er frivillige og ulønnede.
Hvis dit barn gerne vil være spejder, men pengene små, kan du søge om at få en friplads her

Indmeldelse:
Hvis du vil være en del af Klemensker spejderne kan det gøres nemt og enkelt lige her

Kontonummer:
Kontingent til gruppen skal betales til kontonummer: 0650 6470 095 081

Børneattester:
Alle børne- og ungdomsorganisationer kan desværre komme i situationer, hvor nuværende eller tidligere
medlemmer bliver anklaget for seksuelle krænkelser. Hos KFUM-Spejderne arbejder vi åbent og aktivt for
at undgå disse situationer, ved at screene vores frivillige ledere.
Således er det et krav, at alle ledere og medhjælpende medlemmer over 15 år afleverer børneattest fra Det Centrale Kriminalregister.

Køb af spejderting:
Du kan købe alt, hvad en spejder har brug for, hos Eventyrsport. Denne butik har alt til KFUM-Spejderne, men er også den primære shop for De Blå Baptist-spejdere og FDF’erne.
Derudover rummer butikken mange ting inden for ude- og fritidslivet, herunder tøj, materialer og bøger.

Eventyrsport er en fysisk butikskæde med online shop. Der er mulighed for at kunne prøve uniformsstørrelser i deres butikker ovre.
Besøg deres hjemmeside her.